Népdalok, ortodox egyházi énekek és makámok összehasonlítása 112. Összehasonlítandó szerb táncdallamok J. Madžarević (1889) és Alojz Kalauz gyűjteményéből (img-704085622-0024) 113. Az “Octoechos és a Szerb Tudományos és Művészeti Akadémia Levéltárából származó átiratok összehasonlítása” feliratú kottafüzet címoldala (img-312093759-0003) 114. Avtomelon dallamok összehasonlítása a Keleti Egyház Octoechosa szerinti ötödik hang (éneklés mód) alapján (K.Stanković, S. Mokranjac szerzeményei, román, bolgár, görög éneklésmód), kézirat (img-312093759-0004) 115. Első hang dallamok összehasonlítása (img-312093759-0010) 116. Második tónusú tropárion dallamok összehasonlítása (img-312093759-0015) 117. Második tónusú avtomelon dallamok összehasonlítása (img-312093759-0017) 118. “Hívlak, Uram” második tónusú avtomelon dallamok összehasonlítása (img-312093759-0018) 119. Exapostilary dallamok összehasonlítása (Stanković, Mokranjac, Amvrosije, Makarije) (img-312093759-0021) 120. Blažena, második hang; megjegyzések a lejegyzéshez (img-312093759-0022) 121. Negyedik tónusú troparion dallamok összehasonlítása (Stanković, Mokranjac, Makarije, Amvrosije) (img-312093759-0030) 122. Hívlak, Uram dallamainak összehasonlítása, hatodik tónus (img-312093759-0032) 123. Gospodi vozvah (Hívlak Uram) görög avtomelon dallam, hatodik tónus (img-312093759-0034) 124. Snjediju izvede (első tónus) dallam és népzenei dallam összehasonlítása (VT_Dig_00015_012) 125. Makám skála, török nyelven megjelölve_1 (Makami_1_Kottak_001) 126. Makám skála, török nyelven megjelölve_2 (Makami_2_Kottak_002)